Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 aug 10, 22:29

To latterlige svar du presterer å skrive, Norip.

Selvfølgelig tror jeg ikke at alle i Supras har samme mening som deg. Det håper jeg hvertfall ikke. Men når man signerer med "Supras Fredrikstad" må man alltid tåle slike assosiasjoner.

Jeg skrev at jeg håpet at ikke holdningene dine var representative, det er ikke det samme som at jeg regner med at de er det. :-)

Jeg er enig med de som kritiserer folk som går hjem tidlig. Jeg har aldri gjort det før, men i dag gjorde jeg det på grunn av dårlig vær og for å rekke 2.omgangen av Barcelona. Så lenge jeg faktisk går rett ut, ikke forstyrrer synet til andre, så regner jeg meg som like viktig som alle andre som er på stadion. Selv om jeg synger eller ikke.

Skal jeg være ærlig, syns jeg ikke syngingen fra Supras og resten av Plankehaugen var så ekstremt imponerende i dag. Mine penger i klubbkassa anser jeg derfor som like viktige som deres.

Det er ikke slik at man kun er viktig dersom man står i bar overkropp og hopper og er kåt på bluss. Andre drar på kamp for å få med seg selve matchen, slik at man kan dra hjem og sette børs på spillerne. Noe som igjen fører til en del nettreff, og penger til FFK.

Jeg er halvt svensk. Kanskje det er derfor jeg ikke er så utrolig keen på å synge i 90 minutter? Du vet, vi jævla utlending-bavianer kan jo være litt rare.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340