Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 29 aug 10, 22:18

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Desverre har vi en trener som skulle trent Lisleby, Trosvik eller Selbak. Er det noen som har sett ett offensivt mønster eller rød tråd i år. Tanta til Beate hadde fått dette laget på øvre halvdel. Gode trenere hadde fått dem til å feie igjennom denne divisjonen. Før kampen skrev jeg litt om det hjernedøde ved å bruke Borges og Tegan på topp sammen, dem fleste så vel hvorfor idag. Andersson på benken, til og med når Askar må ut blir han sittende. Hoderystende! Han valgte Rafn, som han igjen ble byttet ut. Selvtilliten steg nok noen hakk nå. Trist at ikke vi kan ha en krevende trener fordi spillerene har bestemt det. Men sånn er det vel i Kardemommeby..

Er det mulig? Skal Aune ut å sette sjansene for dem?

Andersson har vært syk de siste dagene, men du følger vel bare med mellom 18-20 på kampdager? Han hadde selv sagt klart ifra at han ikke orket mye, i tillegg har han hodet i ODD!

Idag tar Aune ut Askar i 1 omgang, bra! E
Ellers er det jo også 100 meninger her inne: Noen mener han ikke skulle tatt ut Tegstrøm når vi jager mål, noen mener det er rett. Jeg mener det er RETT da Tegstrøm ikke gjør noe som tilsier at vi skal score, tvert imot!

Ja, Ophaug er RÆVA, Vidar er RÆVA, Ramberg er RÆVA, men hvem faen skal vi sette inn da?? Gilmak som antakelig ikke er noe bedre, pluss sliter med skade? Røde Agim som får kramper bare noen snakker til ham? Vi har dessverre en dårlig stall med altfor mange dårlige fotballspillere. Det er vel ikke Aunes skyld at vi ikke har bedre stall? Jeg er sikker på at han ønsker seg både Terry, Torres og Gerrard, men vi må nok slite med gamle avdanka spillere en stund til!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340