Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 aug 10, 22:10

Opprinnelig postet av Norip

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Norip
Elendig... er ikke mer å si om kampen. Dette nytter ikke. En også en skam at folk går hjem før dommeren blåser og at stadion faktisk er tom når han blåser av... helt forjævlig!
Jævlig smart, dust... folk betaler penger for underholding og ikke for og se på primadonnaer. La folk bestemme selv når de går jeg gjør det selv og er det en idiot som åpner kjeften når jeg går så får han høre det også samme som deg.

Da regner jeg med at du gikk før fløyta pep? Hold deg hjemme resten av sesongen også du. Medgangs hele gjengen! Ser jo hvem som er mest trofast, og det er ikke den eldre skare, for å si det slik

Det hadde vært så utrolig fint hvis det var bare de fantastiske guttevalpene i Supras som hadde tatt turen til stadion. De er jo våre ekte supportere. Resten er bare søppel. Hør på deg selv da, mener du det du skriver?

Jeg er så forbanna lei rangering av supportere slik som du holder på. Alle sammen er like mye verdt, enten de skriker og hoier eller kun betaler for inngangsbilletten pluss pølse+cola i kiosken.

Skjønner du hvorfor tanter, juletrær osv mister lysten på borteturer, synging osv? Jo, pga slike folk som deg som det dessverre har blitt flere og flere av i Plankehaugen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340