Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 20 aug 10, 10:23

Enig med zigggy her.Vår kjære onkel solgte europris for mer en tusen milioner kroner før finanskrisa..og har mer enn nok penger til å bidra.Men han står selvfølgelig fritt til å bruke pengene sine til hva han vil.Mange er takknemlig for hva han har gjort.Jeg er blandt de,og jeg tror også han har gjort det av kjærlighet til klubben. Men noen av mine bekjente som jobber i pr bransjen,mener hans egennytte av dette er det mangedoble av hva han har skutt inn,Spesielt i 2003-2004 var omtalen av europris og høili enorm,og han ble en rikskjent finansmann. Jeg syns man skal være takknemlig for alle som bidrar til klubben i ens hjerte,men det kan være nyttig å huske på at minstepensjonisten som kjøpte 6 pin,faktisk brukte relativt mer enn når en milliardær blar opp 5mil.Men alle ser jo at 5mill på et gitt tidspunkt kan være viktigere for klubben!.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f