Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 17 aug 10, 18:57

Opprinnelig postet av ffkern

Var også i Askim i går, og er veldig enig med mye av det du skriver her ffkmufc. Men du glemte kanskje en vesentlig ting. Askim spilte sin livs beste kamp, og jobba på som bare F. Du så når de kontret, så var det FULL fart framover. Det var ikke aktuelt å jogge etter for de.

...

 

Vi spilte vel i går med 3 seniorspillere; Dino, Gilmak og Tegan. Resten holder junioralder og ble i går taklet i senk av et agressivt Askim på en våt og rask bane. Jeg synes særlig Tegan bar preg av at han trakk seg i taklingene når motstanderen kommer skliende inn med full kraft så regnet spruter, og med tanke på at han fortsatt er på vei tilbake og spiller med en stor støtte på kneet så forstår jeg han forsåvidt godt.

Vi har jo et 2. lag hovedsaklig for å gi en arena for de nest-beste og samtidig mulighet for de etablere å spille seg i form etter spilleopphold. I år er nok toget for opprykk allerede gått, og vi må nok regne med noen tap til utover høsten mot lag som har kampen mot FFK 2 som årets høydepunkt.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340