Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 17 aug 10, 10:41
Endret: 17 aug 10, 10:42
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg ville vært med hvis det blir slik Hasse beskriver men jeg har ikke tillit til Plankehaugen. Jeg har imidlertid tilit til Jokke og Jan Rafn. Kanskje et styre som også fikk hjelp (av Jokke og Rafn) hvor medlemmene valgte styremedlemmer hadde vært en ide. Da hadde i såfall styret bestemt hvem som skulle kjøpes.

Har masse ideer rundt dette og det har kvernet i hodet siden i vinter. Hadde vært utrolig gøy å fått til noe.

Selvfølgelig må spillereglene avklares før man setter igang. Det må være et styre som velges av "aksjeinnehaverne". Så vil det være turnover på syret dersom man ønsker det.

Det må bestemmes hvordan profilen på de objektene man skal investere i. F.eks kun spillere under 20 år.

Det må fastsettes regler på fordeling når spillere seklges, men også fordeling dersom FFK tilbyr spilleren kontrakt utover første kontrakt. Kjøper FFK da spilleren av Investet ?

De som går inn med penger vil selvfølgelig risikere investeringer som kanskje ikke gir avkastnig og noen ganger tap. Man gjør ikke dette for å få en lettvindt gevinst. Motivet vil alltid være å hjelpe klubben.

Finner man en juvel ( Dominic, Bangura...) så må det også bestemmes at deler av et overskudd avsettes til nye investeringer. Men slike regler må man sette opp i forkant.

Og det beste av alt vil jo være følelsen av å "eie" noen av de spillerne som kjemper for klubben vår. Legger til at dette er kun egne tanker og ikke noe som er tatt opp i klubben.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340