Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 aug 10, 23:32

Opprinnelig postet av kjell-H

Var i askim og så kampen idag.Greit målet til askim var flaks plus at keeperen kan ta en del skyld der mener jeg.

Men jeg ble skuffet over ffk spillerne idag.Lala spiller mye bra men holder alt for lenge på ballen.Becken spilte def midtbane spiller og han var vell den som gjorde jobben sin der ute.Resten var veldig dårlig synes jeg.Tegan er langt ifra kampform.Men han er flink til å holde litt på ballen men sleit mot 3divisjon spillere.Jeg har mast om odi og dino på A-laget men jeg så selv idag at de er langt ifra gode nok for det enda.Men en spiller som virkelig kan bli god er singh.Han gjorde mye bra ute på banen idag.Gilmak gjør en grei jobb men han er oxo langt ifra god nok til A-laget enda desverre.Men når han ifra island kom innpå så ble det mer fart i midtbanen.han styrte og sendte riktige baller fremover.Jeg husker som sagt ikke hva han heter igjen.sorry

Zlatko Kirkic (?)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340