Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 aug 10, 22:46
Endret: 16 aug 10, 22:47
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av ffk-4ever

Ingen som har tenkt tanken at FFK er konkurs og vel så det, jeg hadde aldrig i helvvv dyttet mere penger inn i en så vanskjøttet bedrift som dette og ukultur som er og har vært i den klubben. Kanskje noe og tenke på til alle som skriker etter penger.

Og at de nå lanserer enda en kampanje at folket skal sponse de nok engang sier sitt, folk er bra naive også og støtter opp om slike forslag.

Nå må vel eventuelle fornuftige investeringer også kunne bli sett på som "utgifter til inntekts ervervelse"..? Uten investeringer kommer klubben i alle fall ingen vei..

Personlig har jeg stor tro på at klubben faktisk klarer å finne gode investeringsmuligheter, som kan være inntektsgivende for klubben i fremtiden, både i form av sportslig fremgang, men også videresalg.

Forøvrig er jeg helt enig i at dyre kjøp ala Valencia og Andersson, som neppe har stort videresalgspotensial ikke er veien å gå. At det er slike kjøp FSI virker mest interesserte i, synliggjør jo viktigheten av et "Folkets FSI".


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340