Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 aug 10, 22:18

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dette liker jeg mye bedre enn dagens FSI som er en forbanna vits.

Jan Rafn skriver også følgende: 

 

Jan Rafn: 

Nettopp. Og det er synd FSI ikke ser forskjellen på de investeringene som er gjort på etablerte spillere og spillere med utviklingspotensiale. Kjøper du Ardian Gashi (bare eteksempel) så kan man ikke regne med å få igjen den investeringen. Men kjøper man en spiller som Bangura (ref Dominic) kan de 1,2 mill bli 10 gangen. Det kan aldri et kjøp av etablert spiller bli.


Jeg mener tiden er moden for å bryte med FSI når de kun er villige til å "investere" i halvgamle, etablerte, dyre spillere med et kjent navn. (Eks Espen Hoff, Arild Sundgot osv)

FFK må hente spillere som FFK vil ha, ikke spillere som FSI vil ha. Da må FFK rett og slett bare si nei.

 

Er så enig. Takket være jeg er med pin som FFK holdt på med en stund, så fikk vi inn Cristian Gamboa, hadde FSI ville investert i han så hadde de gjort det.. Hvorfor står de bare på sidelinjen og glor? Redd for økonomien til FFK? Spisen som spiller i AIK kunne vi, ifølge Jan R selv, fått for 1.5 millioner kroner.. Men ingen ville hjelpe da.. Hadde det vært Steffen Iversen hadde dem stått der med en gang..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340