Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 15 aug 10, 21:10
Endret: 15 aug 10, 21:56
Endret av: Norip

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av hedvalen

fiffig av sarpe fansen å kaste bangers på banen å da. så fei for egen dør før du begynner å sutre a foyn !!!

 

forøvrig årsbeste .

sang repportoaret til sarpingene var forøvrig som i amfien.. alt som heter sanger er kopiert fra fredrikstad eller enga hehe

Småting som du kan putte i lomma vil du aldri stoppe; men en kjempebanner skal du ha store lommer for å skjule.. Ser ikke poenget med fyrverkeri/bangers eller noe slikt, men fredrikstad som arrangør bør ta seg en liten runde på kammerset..

Så du mener faktisk :  Siden det er lite er det ikke like ulovlig som noe stort.. dummeste jeg har hørt... hvis det er slik det er i Norge så er jo bluss en av de tinga som da ikke er like ulovlig, er jo ikke større enn 20 cm. det er også noe som kalles ytringsfrihet her i Norge. At man lager bannere av det og kommer inn er bare lugnt. dere får finne på noe som gjør at dere får det med inn neste gang vi møtes, noe jeg håper aldri skjer igjen. Hater virkelig Sarpsborg

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f