Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 13 aug 10, 14:03

Vet ikke om dette er riktig forum, men fortsatt. Var ute i natt, for å kjøre litt rundt å ta ned flagg og andre diverse stygge blå greier. Plukka vel tilsammen 26 sarpeflagg og en stygg plakat av en Molde spiller i sarpedrakt.

 

Men det jeg reagerer mest på er at Fredrikstad blad sender ut 3 journalister sammen med de 2 bilene som gjorde pranks. Vår lokalavis betaler sikkert 300-400 kroner i timen til 3 stykker, for å lage artikkler om sarpinger som gjør pranks! Alt er icenesatt!

 

Tok de på fersk gjerning utenfor vip inngangen, tok også ned et flagg fra flaggstangen! Hva slags tullegreier er dette.? Det gjorde hvertfall meg ganske kraftig provosert! Og en ting til, registrerte hvertfall 8-9 biler i natt som var ute å satt opp Sarpe effekter, synes det er synd at ingen andre er ute å passer på litt, skal ut igjen i natt og passe på, orker ikke se byen "pynta" i blått hver eneste morgen!

---------------------------

Samhold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f