Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 aug 10, 13:44

Den største grunnen til at Borges ikke er attraktiv er at han spiller i Adeccoligaen. Klart at det fins bedre spillere i Europa, men likevel tror jeg flere klubber er interesserte. Borges er ung, smart, behersker engelsk godt og er allerede akklimatisert i Europa.

Samtidig burde det være mulig å få ham for en grei pris.

Ja, han er temposvak, men det kommer ekstra til syne i en liga som den norske. Her er det fysiske egenskaper som teller mest, ikke basisferdigheter med ball. Det samme problemet ser man hos Aquilani i Liverpool; han er en glimrende spiller med ball, men sliter altfor mye med tempoet i Premier League.

Derfor tror jeg Borges sikkert er interessant for klubber i ligaer som spiller mer possession-fotball. For eksempel Italia.

Jeg vet ikke helt om du ser selvmotsigelsen i det du skriver, Lex. Du savner innsatsen vi hadde mot Sogndal, men mener samtidig at treneren er feil.

Da lurer jeg på hvorfor spillerne hadde så ekstremt bra innsats mot Sogndal? Var det en annen trener enn Aune som ledet laget da?

Syns enkelte her inne har ekstremt dårlig hukommelse. For noen uker siden var alt fryd og gammen; FFK spilte festfotball og vant fem på rad.

Etter ett uheldig poengtap og èn dårlig kamp, er det krise og treneren må gå. Det er jo nesten Brann-tilstander her inne. Det dummeste FFK kan gjøre nå er å sparke Aune. Det burde ikke være et tema på forumet en gang.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f