Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 10, 00:01

Hmm...ser ikke for meg at han ville ta til takke med så lav lønn at dette blir en god investering. Den type mål  Ringberg scora for FFK i sin tid, scorer Borges mange av i dag.Men jeg er uenig med de som mener at dette er totalt idioti. Ringberg har nok mer inne, enn han har vist de siste sesongene, og den rød-hvite drakta hadde garantert fått frem maxpotensialet hans.

Ringberg likner vel ikke en typisk supersub...Borges har større kreativitet, bedre blikk, teknikk, fart, samme arbeidsmoral, og holder i 90 minutter  Vi savner rett og slett ingen slik spillertype. Piroja går jo frem sammen med Borges om vi mangler duellstyrke..? Jeg ser han ikke for meg på laget vårt, og tenker vel at evt ledige lønnsmidler bør brukes andre steder, for vi snakker vel ikke noe særlig videresalgspotensial:-)

Uansett Ringberg; du vil alltid få stående applaus fra meg, om du entrer matta i rød og hvit drakt!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f