Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 09 aug 10, 18:21

Opprinnelig postet av FFKgutt1

... 
– Jeg har slitt med motivasjonen det siste året, og jeg skal være den første til å erkjenne at jeg ikke har vært i form denne sesongen. Og det beklager jeg overfor MFK-fansen. Dessuten har det med familie og trening å gjøre. MFK-treningene går som regel sent på dagen, og det er ikke alltid like lett å kombinere med tre barn og en kone i full jobb, sier Ringberg og viser videre til at et miljøsjifte trolig er det han trenger mest nå.
Ifølge Fredriksstad Blad er FFK klubben i ditt hjerte. Tror du det er populært i Moss?
Nei, det er det nok ikke. Men det er jo sannheten, og jeg vil være ærlig. Jeg har hatt min absolutt beste fotballtid i Fredrikstad, sier Ringberg til moss-avis.no.

Det ligger noe i det, arbeidstider er en viktig motivasjonsfaktor, uansett hva slags arbeid det gjelder. Og hvis han kan gå over gratis til FFK, og sikkert ikke skal ha allverden i lønn så ser jeg ikke på det her som noe negativt.

Noen som vet hva han får i Moss? Det kan jo umulig være -såå- mye?

 Får vi ikke tak i noen andre til denne posisjonen til en bra pris/kostnad, så syns jeg det ikke er noe å nøle på.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f