Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 10, 17:49

Enig med Costanza og Scheien; Ringberg er altfor lik Borges. Svensken vant en god del dueller mot oss for noen uker siden, og det er sterkt. Men det er bare det at Borges også er god på hodet.

Vi kan ikke koste på oss en slik utgift. Vi har to spennende spillere på lån ut året, og dersom de skulle slå til trenger vi midler til å hente dem på permanent basis. Da blir en utgift på Ringberg uaktuelt, etter min mening.

Før FFK-Moss spurte jeg en som har fulgt Moss relativt rett hva han trodde laget ble. Da var han sikker på at Ringberg ble benket. Skal vi, som opprykkskandidat, hente en spiller som så vidt får plass på et nedrykkstruet lag?

Det blir feil, feil og atter feil.

Jeg gir fullstendig opp dersom FFK velger å hente Ringberg. Hvis de eksterne pengeinnskyterne ikke vil ha Bangura, men går for Ringberg, da er det noe alvorlig gæærnt.

Feil spillertype, feil alder og feil i den økonomiske situasjonen vi er i nå.

Når det er sagt, så syns jeg Ringberg virker som en flott fyr, og dersom timingen hadde vært bedre, kunne dette blitt et hyggelig gjensyn.

 

 

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f