Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 09 aug 10, 00:01
Endret: 09 aug 10, 00:06
Endret av: Mustang

Mener jeg har sett denne utviklingen før (med andre spillere/annen ledelse etc)....FFK-spillere som tar ting for gitt og taper kamper som de så absolutt burde ha vunnet. Jeg vil si det er typisk Fredrikstad FotballKlubb!.

Som sagt før i denne tråden virker spillerne lite profesjonelle. Et topplag lar ikke en 2-0 ledelse gå i dass, ikke PÅ DENNE MÅTEN. Jeg kan ikke se andre muligheter (akkurat nå) enn at dette sitter på det mentale plan. Kan dette har røtter lenger opp i systemet?

Å ha gode holdninger er alfa og omega for både å kunne gjøre en god jobb, for gjensidig respekt overfor kollegaer/klubb og ikke minst seg selv! Spillerne BØR HA såpass verdighet/selvrespekt at man ikke bør være bekjent av slik slett insats som vist idag...

 

Stiller meg forøvrig i kø hva gjelder disponeringen av taktikk/valg av trenerteamet underveis...

Gode lag pleier å slå tilbake, la oss håpe FFK viser seg som nettopp dette den 15/8!!

Nå skal jeg legge meg, litt synd jeg ikke skrev innlegget tidligere da jeg tror jeg nå vil slite med søvnen. Ingen er perfekte...:-p

PS: jeg skal ikke la min frustrasjon gå utover enkeltspillere denne gangen...men fanden skal vite at jeg ikke syns alle er verdige drakta. Nok om det.....makan til ustabilitet!!!

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340