Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 aug 10, 23:22
Endret: 06 aug 10, 23:23
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Kratos
Tror ikke Ranheim rykker opp i år, de er for avhengig av den økonimiske støtten de får for å være farmerklubb for Rosenborg. Rykker de opp, mister de den. Ergo de kommer neppe til å rykke opp i år...

De fleste klubber i Tippeligaen er jo livredde for å rykke ned fordi inntektene blir så mye mindre. Men du mener altså at Ranheim ikke vil rykke opp av samme grunn? Jeg tror RBKs økonomiske støtte blir overgått av økte billettpriser, flere på stadion, sponsorinntekter og ikke minst TV-avtalen om de skulle rykke opp.

At RBk kanskje vegrer seg mot å sende sine nest beste på utlån eller gi de bort til Ranheim som divisjonskollega er kanskje en annen sak, men rent økonomisk så vil jeg tro det meste er bedre i Tippeligaen. De må i så fall være investeringer i stadionanlegg det står på, men den diskusjonen tar de vel etter et evenutelt opprykk vil jeg tro.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340