Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 28 jul 10, 16:06

Nettopp.. Plankehaugen har til og med sin egen fotograf, men de har jo en nettside med et bildegalleri som ikke funker! Fredrikstad fk er mest opptatt av å ta kampbilder, og ffksupporter legger sjeldent ut tifo bilder. F-b tar et tifo bilde i ny og ne, men det er sjeldent. Tro meg, jeg leter overalt etter tifo bilder for hver kamp, men vi som lager tifoen har etterhvert skjønt at det enestesom hjelper er å ta bildene sjølv. Blir dårlig vinkel, men det er bedre enn ingen ting.

Jeg sitter på endel bilder vi har tatt selv, så kan godt poste dem her hvis det er interesse for det.

En oppfordring fra meg er i hvertfall at folk skal bli mye flinkere til å ta bilder av tifoen vi lager. Ffksupporter.net, Fredrikstad FK og Plankehaugen, samt Demokraten og F-b , ELLER  deg som sitter på hovedtribuna med et kamera. Knips i vei etter TIFO! Og legg bildene ut her! Tusen takk på forhånd!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340