Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 27 jul 10, 12:34

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det at Andersson skal være arrogant, giddaløs og lat på banen tror jeg er noe som har blitt vedtatt som sannhet for lenge siden, men jeg er ikke enig. Jo han hadde kamper tidlig i sesongen hvor det så ut som han var lite interessert og slurvet veldig, og selv om han ikke var den eneste så var han nok den verste. Men man må fortsatt huske på at han har slitt med ryggen, og at tilvenningen til både 1. divisjon igjen og et lag som har måttet bygge helt nytt som man først nå ser konturene av en identifiserbar spillestil. I de siste kampene har Andersson jobbet godt og også hatt en fantastisk uttelling, og jeg synes på ingen måte man kan anklage han for å være lat eller arrogant...

Kan være enig i at lat kanskje ikke var helt korrekt uttalelse, men arrogant er det vell ingen tvil om. Men slik er mange fotballspillere, og fantastisk uttelling har han. For en skuddfot! 

Men å sette han som spiss i 90 minutter, sammen med Borges tror jeg ikke gir like god uttelling.

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f