Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 10, 23:17

Opprinnelig postet av mysthical

Minner igjen om storspillet til Staw i sølvsesongen før han ble skadet. Han ble da faktisk nevnt i a landslags diskusjonen. Han har vist før at han kan og det vil komme igjen.

Målvaktsyre er spesielt og krever tilitt over tid. FFK var LANGT nede i 2009 og det tar tid å bygge opp en målvakt igjen. Setter vi staw på benken nå kan vi fucke han opp for resten av tiden i FFK. Jeg synes at han skal fortsette i mål. Han viste jo frem noen gode reddninger i dag også. OK han gjorde noen dumme valg men han lærer av slikt. er jo ikke alltid lett å stå bak der med null kontakt med ballen så brått storspille.

Staw er god med et enormt potensiale. Skal vi få det ut av han må han spille kamper. Husk også hvor mange "poeng" tarik kostet oss i sin tid når han var ung, i ettertid tror jeg ingen angrer at han fikk så mye tillit. Samme kan fort skje med staw også at han blir norges beste målvakt.

Enig med sistnevnte her sånn, tillit og tid er viktig.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340