Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 jul 10, 22:42

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Mulig Staw er en bedre keeper en Masalin, har ikke sett Masalin nok til å uttale meg om det. Men synes han skal få sjansen nå. Når du spiller under pari kamp etter kamp kan det være greit med en tur på benken. Så får heller se hva Masalin er god for. Han sto vel rimelig godt den kampen han fikk...

Er nok ikke helt med nå, men om Staw er en bedre keeper en Masalin. Skal du da bytte bare for å bytte??

Og hvor mange kamper har han foresten spilt under pari, etter det jeg vet har vi vel sluppet inn nest minst mål i divisjonen, jo forsvaret har gjort jobben de, men Lasse er en del av dette.

Jeg skal ikke si hvem av keeperene som er best, det må trenerene mene noe om. etter det jeg så av kampen i dag hadde Lasse en feil, det var andre målet. 

Så om det blir byttet bare for å bytte, ja da bør klubben selge han både for klubben og Lasse sin skyld. Jeg er vel av den oppfatningen at han skulle forlatt klubben for ca 2-3 år siden for egen utvikling. Men går en for og bytte på ditt grunnlag, ja da har de ikke noe valg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340