Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 19 jul 10, 11:53
Endret: 19 jul 10, 12:07
Endret av: Tøfflus

Det er da ikke noe nytt at skadefryd over eventuelle FFK-nedturer er hva som holder fotballinteressen oppe i Sarpsborg. Skulle deres eget lag gjøre det bra er det jo en grei bonus for dem, men det viktigste der i gården er at FFK taper. Om S08 gjør en dårlig høstsesong og styrer mot en plass midt på tabellen, kommer salget av napoleonskake i Pæddeby uansett til å gå så det griner dersom vi ikke rykker opp. Og til kaka vil de selvsagt drikke kaffe og konjakken som er det fremste beviset på at andres fiasko er hva som betyr noe der i gården.

Nok om det. Jeg ser at TUIL-treneren snakker høyt om frykt for nedrykk etter tapet mot Glimt. Jeg håper at de er inne i en periode med nerver nå, og at de trenger litt tid på å omgjøre nedrykkstrusselen til en motivasjonsfaktor. De er tross alt vår neste motstander, så det er å håpe at de ikke helt kommer i "kniven på strupen-modus" på noen serierunder ennå.

Lurer på hvor tabellen kommer til å dele seg i år. I fjor var det jo slik mot slutten at de øverste fire hadde en god luke ned til smurfene, som igjen hadde god luke til sjetteplass. Bak dem var det i grunnen nedrykksstrid mellom ti lag. Om ting fortsetter som nå, vil i hvert fall vi og Sogndal stikke godt fra. Jeg er spent på om Glimt snart begynner å vinne borte også, hvis ikke skal de få slite med å utfordre om direkte opprykk, og da anser jeg sarpingene som en større trussel.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340