Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jul 10, 00:14
Endret: 19 jul 10, 00:15
Endret av: Plankehue

Opprinnelig postet av Thor

For ikke å snakke om lag som Bryne, som lekker som en sil, eller Bodø/Glimt som kommer til Sarpsborg stadion og KUN ligger bakpå, som et 4.divisjonslag i cupen.
Eller hva med Ranheim? Perry gjør tydeligvis mye riktig der oppe, men jeg tror ikke de klarer å holde dette helt inn, faller nok av etterhvert.
Fredrittstad? Tja, håper det snart er slutt på stang inn for dem, og at skadene/suspensjonene snart skal ramme hos dem også. Uansett føler jeg de står rimelig likt som oss, i alle fall ikke mer enn marginalt foran.
Sogndal derimot virker sterke, men slipper også inn for mange mål. 3 baklengs mot Follo i dag lukter det ikke akkurat Tippeliga av.

quoter fra pæddene i dag Tongue out

De har ikke mye selvinsikt.  Og påstå at vi har hatt mye stang inn er rett og slett komisk. hehe

Og jeg syns vi har slitt nok med skader for i år.

Opprinnelig postet av Patrioten

En del som klarer å lire seg av del latterlige ting her. Hoås har vel tre mål på seks kamper, og han har slitt med skade i mange av de kampene. Er det noen som har glemt hva han sa etter FFK-kampen? I Sarpsborg var det lov til å prøve og feile, en hugget ikke hodet av deg med en gang, slik som i Fredrikstad. Her er det altså noen som skal benke stjerna vår fordi han ikke er helt på topp etter et langt skadeavbrekk. Vi snakker om spilleren som halve Tippeligaen jaktet i vinter, og det var jo den halleluja-stemnningen da han signerte ny kontrakt.

Hmm det er et stort hyle kor i særp også. De var jo så mye bedre enn oss på alt og de var jo så mye bedre til å ta vare på hverandre Wink

Min konklusjon : De er en gjeng bedrevitende og lider av skadefryd Tongue out ( har vel litt skadefryd selv nå).

 

God natt skal sove godt i natt jeg


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340