Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 jul 10, 21:14

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg tror nok både Glimt og Særp vil henge på utover høsten, og jeg blir ikke overrasket om Sogndal også får en svikt etterhvert. Uansett velger jeg å ta en runde av gangen og være glad for alle poeng de andre topplagene surrer bort.

Neste runde er forøvrig som følger:

  • Tromsdalen - FFK. Denne bør vi ta.
  • Ranheim - Glimt: Her vil altså en av opprykksrivalene tape poeng uansett. Ranheim tapte sin første hjemmekamp på den nye banen, kanskje de vil stille med ekstra mye nerver på søndag.
  • Mjøndalen - Sogndal: Holder saftkokerne som favoritter her. De kan selvsagt rote bort poeng, men ser ikke det som mer sannsynlig enn at vi gjør det.
  • Follo - Strømmen: Uinteressant.
  • Bryne - Løv-Ham: Her tror jeg Bryne snur den leie trenden, slik at de i hvert fall tilsynelatende henger med i teten litt til.
  • Alta - Nybergsund: Uinteressant.
  • Særp08 - Moss: Bør vel være hjemmeseier her, i det første av tre lokaloppgjør de nærmeste ukene. En uavgjort hadde vært velkommen.

Dersom vi vinner vår kamp er det meget sannsynlig at vi vinner terreng i forhold til de andre tetlagene.

 

                   
                     
                     
                     
                     
                     
                     
           

Tror Sarpsborg vinner over Moss.

Sarpsborg er gode, og spiller morsom fotball, så dem skal vi ikke avskrive.

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f