Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 18 jul 10, 21:08

Jeg tror nok både Glimt og Særp vil henge på utover høsten, og jeg blir ikke overrasket om Sogndal også får en svikt etterhvert. Uansett velger jeg å ta en runde av gangen og være glad for alle poeng de andre topplagene surrer bort.

Neste runde er forøvrig som følger:

  • Tromsdalen - FFK. Denne bør vi ta.
  • Ranheim - Glimt: Her vil altså en av opprykksrivalene tape poeng uansett. Ranheim tapte sin første hjemmekamp på den nye banen, kanskje de vil stille med ekstra mye nerver på søndag.
  • Mjøndalen - Sogndal: Holder saftkokerne som favoritter her. De kan selvsagt rote bort poeng, men ser ikke det som mer sannsynlig enn at vi gjør det.
  • Follo - Strømmen: Uinteressant.
  • Bryne - Løv-Ham: Her tror jeg Bryne snur den leie trenden, slik at de i hvert fall tilsynelatende henger med i teten litt til.
  • Alta - Nybergsund: Uinteressant.
  • Særp08 - Moss: Bør vel være hjemmeseier her, i det første av tre lokaloppgjør de nærmeste ukene. En uavgjort hadde vært velkommen.

Dersom vi vinner vår kamp er det meget sannsynlig at vi vinner terreng i forhold til de andre tetlagene.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f