Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 15 jul 10, 13:16

Neste runde, på søndag, er som følger:

  • FFK - Bryne.
  • Glimt - Tromsdalen. Her lukter det hjemmeseier helt ned til Trondheim. Jeg kjenner lukta sive inn gjennom kontorvinduet.
  • Sogndal - Follo: Jammen rekker lukta hit fra saftbygda også. Sogndal er garantert revansjelystne etter tapet mot oss, og Follo skal ikke være noen målestokk der borte.
  • Strømmen - Særp08: Med tanke på at det gjerne er mot antatt svakere motstand smurfene pleier å rote, kan vi kanskje håpe på en uavgjort her? Dog regner jeg borteseier for mest sannsynlig.
  • Nybergsund - Sandnes-Ulf: Bør vel også være en hjemmeseier, ikke at det betyr all verden for oss.
  • Løv-Ham - Alta: Ditto.

Som allerede nevnt i tråden er Moss-Ranheim utsatt og Lyn-Mjøndalen avlyst.

Dersom vi tar tre poeng mot Bryne, tror jeg det vil være status quo mellom oss og de andre topplagene etter runden. Både Sogndal og Glimt bør vinne greit, og Særp skal normalt slå Strømmen. Går tipsene mine inn befinner Bryne seg plutselig helt nede på sjuendeplass igjen ... så for dem er dette en viktig kamp. Ja, nærmest et være eller ikke være i toppkampen.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f