Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jul 10, 15:07
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Synes det er flott hvis man lar Rafn få tid til å spille seg skikkelig inn på laget. Han har ikke gjort seg bort i noen match så langt og det vil ta tid med så unge spillere for å få de til å prestere jevnt på et bra nivå. Tillit og tid er 2 stikkord her! Nå må vi ikke rote bort muligheten til å involvere de unge spillerne vi har. Det er viktig for å få det til å gro under de allerede etablerte spillerne.
Helt enig med deg i at unge gutter skal få tillitt, men syns ikke de skal spille for en hver pris. Rafn kommer til å bli god og har poetnsial til å nå langt. Men er ikke enig med de i at Rafn har vært god i det siste. Mot Ranheim, Start og Follo syns jeg han var direkte svak, og viste faktisk dårlig innsats. Det er uvant fra den kanten. Da mener jeg han bør benkes, og heller komme inn i andre omgang. Tenk på Agim, han spilte slett ikke dårlig da han fikk sjansen på våren, men han blei benka igjen. Håper virkelig han gjør en god kamp i morra og spiller seg inn i forsvaret vårt. Trenger roen hans bak der!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340