Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 jul 10, 13:52

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av bateman

 At Van Bommel fullfører alle kampene i mesterskapet er nær sagt overraskende. De Jong skal selvsagt rødt kort for å prøvd å drepe Alonso. Webb var banens beste.

Dette må vel være tidenes selvmotsigelse?

Både van Bommel og De Jong skulle vært utvist, og du mener dommeren var banens beste når han ikke viser de ut?

Hehe, ser den slike jeg har skrevet det. Men ja, mener faktisk at Webb var strålende, samtlige gule kort var riktig, foruten det til De Jong som skulle vært rødt. Her regner jeg med at Webb ikke så situasjonen 100%, det samme med assistendommerne. Van Bommel i denne kampen var mer 50-50 på om han skulle hatt et gult til, mens i tidligere kamper i mesterskapet burde han vært utvist ved to tilfeller.

Ellers var tidligere politmann Webb særdeles myndig hele veien, og å roe ned gærne nederlendere er så og si umulig. Selv ved å gi de kort roet de seg ikke ned. En utakknemlig oppgave for dagen som ble løst med bravur! Gratulerer dommerkvartetten!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340