Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 11 jul 10, 10:26
Opprinnelig postet av Plankehue

hmmm. har ikke kjøpt billett. Går det ann å kjøpe ved inngangen på follo stadion?

Eller er aristokranten åpen i morgen?

"Follo stadion" eksisterer nok ikke. Derimot noen fattigslige tribuner rundt idrettsplassen i Ski. Jeg trodde ærlig talt aldri jeg skulle oppleve dette igjen: Å gå de 500 meterne hjemmefra og opp dit. Siste gang var vel i 2002, da Biffen & co. valset over et Follo-lag som var så nystiftet at publikum glemte seg og ropte "Heia Ski!". Og jeg gruer meg voldsomt. Riktignok hadde neppe noen av Follos spillere kommet med i første-11'n til FFK, men det er jo ingen garanti. Jo, forresten: Midtstopperen Edvard Skagestad har prøvespilt for Brann i sommer. Ved siden av seg har han selveste Peters! - Ellers lager spissen Eirik Markegård ubehagelig mange mål. Glenn Arne Hansen i mål var nok 2.divisjons beste keeper i fjor. Gamlingen er sterk i en-til-en-situasjoner, og er en keeper av den typen som ofte blir spilt god når han får masse å gjøre - et scenario som vel ikke er utelukket i ettermiddag. Uff og uff. Heldigvis er naboene mine stort sett gamle damer som ikke har greie på fotball. Håper likevel jeg slipper å snike meg hjem bakveien klokka 18.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f