Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jul 10, 23:43

Opprinnelig postet av Espen

OK, én kamp mindre spilt enn andre lag, men tabellen er uansett ingen hyggelig lesing. Nå må vi snart komme ovenpå, hvis ikke tror jeg panikken griper både supportere (i hvert fall undertegnede) og spillere. Inneværende år er vår sjanse til "sikkert opprykk". Blir det Adecoo også neste år, forsvinner garantert våre beste spillere. Da blir det samling i bånn, og "går'e så går'e". Kan bli begynnelsen på en ørkenvandring.. 

Avslutter innlegget med litt ryktespredning: En bekjent er god venn av en av en av sjefene hos en av hovedsponsorene til FFK (jada, skjønner at det høres tvilsomt ut allerede, men stoler på min kilde...). Og vedkommende hovedsponsor har nylig sagt at det er full økonomisk krise i klubben. Usikkert med lønnsutbetalinger osv. over sommeren. Dere (og jeg) får ta det for det det er verdt. Men jeg begynner i hvert fall å lure på hvordan det står til i klubbkassa (og tilgi meg hvis jeg nå er på etterskudd her - har ikke fulgt med på forumet den siste tida - i anledning ferie). 

Heia FFK!

 

 

Feil, vi har to kamper. Borte mot Sandes/Ulf og hjemme mot Sogndal..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f