Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 05 jul 10, 14:16

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Og her skal "supporterne" unisont kaste seg over de av oss som faktisk klager når det er noe vi synes er dårlig. Jeg er helt enig med 47, en bedre og tydeligere trener hadde fått mer ut av enkeltspillere. Ophaug tar jo ikke nivået uansett hvilket nivå det er, alt som skjer er på hengende håret. Og det hjelper ikke at Ramberg har et godt fotballhue når fotballbena hans suger hardt. Martinsen er kroneksempelet på at treneren ikke er tydelig nok, altfor vill og lar seg ikke temme. Valencia gjorde et kanoninnhopp i går og gjorde det Andersson ikke maktet, og det var å holde bredden. Selv ikke det ble påpekt så Andersson forsto det. Etter min mening hadde FFK vært tjent med å beholde Tom Nordlie. Så kunne de som ikke tålte kravene tatt konsekvensene av det...

Altså, i går ser vi en kamp der vi rundspiller en av de største opprykksrivalene fullstendig i 90 minutter. Ranhelms keeper har en utenomjordisk dag på jobben, mens vi hadde en keeper som blir klar fra skade dagen i forveien. Staw har en vei å gå akkurat nå. Men er ung, fremadstormende, lokal og regnet som Norges beste keeper på sitt aldersnivå. (Men som kanskje egentlig ikke er klar fra skade? Problemet var vel kanskje at vi strengt tatt ikke hadde andre alternativer i går?) Om vi skal være i nærheten å følge våre egne retningslinjer om å satse på lokale ungdommer så er vel Staw ett innlysende førstevalg i den prosessen.

Sentral defensiv midtbane har vi nå en ny brasse som står klar i det øyeblikket klokka slår 01.08, altså så tidlig det er mulig i følge reglene. I tillegg er Elvestad endelig på banen igjen, og imponerte meg både i går og mot Drøbak tidligere i uka. Angående høyreback Martinsen så brukte vi vel hele forrige uke på å vente på at klubben skulle hente en ny spiller på den plassen, jeg tar det som et tegn på at trenerstaben også ser at ikke Vidar er utpreget god på den plassen. Anderson var direkte svak utenom de få avslutningene han hadde. Og ble tatt ut og erstattet med en Valencia som har vært halvskadet i månedsvis. (Som forøvrig vistnok har vært strålende på trening og banket inn mål, når han kan ta litt mer hensyn til skaden.)

Og i forhold til Tom Nordlie; han kom inn i klubben med en fullstendig ufin oppførsel, kuttet all ungdomssatsing og førte oss rett ned i Adecco. Jeg savner ham ikke...

---------------------------

Svaberget for alltid!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340