Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 05 jul 10, 09:50

Ja, for vi har noen "fantastiske" backer også.... Vidar Martinsen er en bedriten høyreback, og det er en skam at han er vårt beste alternativ på den plassen.

Det er rett og slett flere plasser på banen vi er svake.

Vi har ingen høyreback, vi har en venstreback som tusler rundt på defensiven, en venstrekant som loffer rundt i gå-tempo kampen igjennom, en Ramberg som surrer bort ballen gang på gang, en Ophaug som blir avkledd selv i Adecco.

Det hadde vært bra hvis Gamboaovergangen hadde blitt en realitet. I tillegg blir det bra når Gilmak og Lala kommer, og når Elvestad kommer i bedre form.

Uansett, laget skal være godt nok til å rykke opp, men da må vi begynne å skyte mellom stengene. I tillegg må vi slutte å gi bort møkkamål imot. To av målene i går var håpløse, mens frisparket slik jeg ser det var rett og slett godt utført.

Jeg legger meg ikke ned og dør pga denne kampen, guttane kan mye bedre. Allerede mot Follo til helgen tror jeg vi ser et FFK som vinner med 2-3 mål i Ski.

Startkampen får komme som en bonus. Jeg tror vi har gode muligheter til å slå ut Start.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340