Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 05 jul 10, 09:21

Problemet er at laget ikke har en sentrallinje som er god nok slik laget er satt sammen i dag. Jeg ser fire store mangler.

En god målmann, hva med å hente tilbake Tommy Runar? Staw blir aldri god nok for å være med å spille FFK tilbake til tippeligaen.

En spillende midtstopper, Opphaug er alt for dårlig. (Det hadde vært bedre med Martinsen som en nødløsning)

En sjef på midtbanen og en spiss som scorer mål.

Foreslår følgende oppstilling:

Masalin

Shabani - Martinsen - Piroja - Thomassen

Valencia - Borges - Gilmak - Wallace

Askar - Odi

Masalin er ikke optimalt, men fordi Staw heller ikke gjør det. Shabani fordi han er det eneste valget vi har på høyre back pr dags dato, Martinsen fordi han virker tryggere som midstopper enn back.

Får vi på plass en ny høyre back går Shabani inn i midten sammen med Piroja og Martinsen til benken som "back-up". Thomassen på venstre back fordi Wallace ikke er god nok defensivt og jeg mener han (Wallace) vil passe bedre på midtbanen.

Valencia var den som satte fart i laget etter sitt innhopp i går og han KAN slå gode innlegg. Gilmak som defensivt anker og Borges i fri rolle balspissene. Askar og Odi springer fra det som er av forsvarspillere i Adeccoligaen. Begge kan score mål....

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340