Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 jul 10, 22:38

Gutta skaper mange sjanser i dag, men det skyldes  ikke vår dyktighet, heller ranheims udyktighet. Innsatsen i dag er under en hver kritikk både fra spillerne og benken. Gutta gidder ikke løpe en skit. Det beste eksemplet på akkurat det var under 3-1 målet. Wallace ble enkelt fintet ut med en lobb og i stede for å løpe som om han hadde satan i hælene jogger han lett etter. Simen rafn.

 

Videre når vi kommer under to null gjør man ingen bytter fra benken. man venter til og med helt til det par og 80 før man tar det siste når vi jager et mål.

Ok det er lenge siden gutta har spilt kamp og alle er ute av trening skjønner det ganske godt. Forventer ikke noe finspill eller noe sant. Men jeg forventer at gutta jobber 110% hele veien spesielt når de mister ballen. Det faktum at vi skaper mange sjangser hjelper ikke, det kommer av et sløvt ranheim ikke dyktig FFK. Hvis gutta ikke jobber bedre til neste kamp mot start regner jeg med at det blir stygge tall. Skal sies at folka på tribunen også var sløve. Så i dag var rett og slett en elendig dag fra ende til annen dessverre.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340