Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 04 jul 10, 19:13
Endret: 04 jul 10, 19:13
Endret av: Asgeir

Opprinnelig postet av 1947modell

En blir ikke brun i solskinn hvis du sitter innendørs vet du ! Tenk for f.. , hva denne trenern ødelegger og hva det koster  klubben i kr og ører. Jeg tenker nå publikum.

For det første: Det finnes ikke penger i systemet til å ansette en annen trener. Dette er fakta.

For det andre: At FFK taper en slik kamp går mot all fotball-statistikk, og neste kamp mot samme lag kan ende 3-0 til FFK utifra nøyaktig  de samme sjansene og spill.

For det tredje: Hva får deg til å tro at en annen trener klarer å få spillere til å score der de ikke gjør det idag, å få forsvarsspillere til å markere der de ikke gjør det idag?

Jeg tror du tar fundamentalt feil i at trenern ødelegger og at det koster klubben. Det er i beste fall ville spekulasjoner, i verste fall ren svartmaling og brønnpissing. Du vet hvilken av de to står i. Dette er idrett, og ingen kan garantere sportslig suksess utifra et gitt sett med rammebetingelser. Ingen.

Dårlige avslutninger og feil i forsvaret er noe som laget må jobbe seg ut av, ikke treneren eller enkeltspillere. Fotball er en lagsport, og det å komme seg ut av en negativ trend er en lagoppgave, og et lagansvar.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340