Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 jul 10, 01:20
Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av bateman

Ranheim vil ligge dypt og da får vi ikke maks ut av å ha Askar på topp. Ønsker denne 11ern;

Skjønte ikke helt oppstillingen og det at vi ikke vil få maks ut av Askar ettersom Ranheim vil ligge dypt. Greit at han kanskje vil funke bedre på kanten, men å stille med to bakromsspillere som Odi og Andersson mot et lag som ligger dypt skjønner jeg ikke helt tanken med.

Som du sier vil kvalitetene til Askar komme mer til nytte på kanten i denne kampen. Når det gjelder de gjenværende alternativene på topp det tynt. Odi velges for å gi verdifull matching på dette nivået. Han kan ikke kun få korte innhopp. Andersson ser jeg for meg ligge litt dypere og involvere seg lavere i banen. Forhåpentligvis gidder han det... Mulac er et opplagt alternativ som møtende spiss, men gutten har sluppet lite til, og det er nok en årsak til det. Borges er klart best som playmaker sentralt på midten. Oppsummert kan man si FFK mangler en type spiss vi ikke har i klubben per dags dato. Samtidig ønsker jeg heller dagens tropp, fremfor å hente en som er litt bedre. Da kan vi heller vente til et eventuelt opprykk og hente en som utvilsom går rett inn i 11ern.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340