Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 jun 10, 20:04

Opprinnelig postet av Gardarson

Opprinnelig postet av endre

81 bosmannspillere

En spiller som er realistisk å hente som jeg gjerne ser i klubben er Bojan zajic!

Ellers hadde Johan Arneng og Vidar Nisja også vært greit og henta!

Av de 81 er det svært få (kun 10) som jeg kunne ønsket å ha i FFK. Disse 10 kunne i det minste blitt vurdert:

Brann: Yaw Ihle Amankwah, en kompromissløs stopper som er en av få gode Brann spillere i år. Livsfarlig på offensiv dødball. Et bedre stopperalternativ enn både Ophaug, Vidar og Agim. Yaw ville dog i utgangspunktet ikke dannet det mest homogenet stopperparet med Raio.Petter Vaagan Moen, venstrekant med slepen teknikk. Hverken Andersson (som ving eller spiss) og Valencia er gode nok for TL per dags dato. Moen og Rafn på vingene?

LSK: Khaled Mouelhi, teknisk smart midtbanespiller. Langt bedre enn Hansi.

Odd: Arni Gautur Arason, keeper med massevis av erfaring. Vi sliter voldsomt med skader på de nåværende FFK keeperne.

RBK: Abdou Razack Traoré, en spiller med masse potensial, venstreback eller aller helst venstreving. Ville foretrukket ham fremfor Vaagan Moen. Et godt alternativ hvis Wallace skulle forsvinne. Steffen Iversen som spydspiss=ja takk!

Stabæk: Tom Stenvoll, utrolig stabil i prestasjonene, kan bekle begge backene uten problem. En bedre hback enn både Askar, Vidar og Agim.

Start: Clarence Goodson=obvious.

Tromsø: George Mourad, vist klasse til tider i TIL, en spiss som uansett er et par klasser over de vi har i dagens stall. Miika Koppinen=en av ligaens beste stoppere...

Viking: André Danielsen, arbeidsmaur foran stopperne. Et godt alternativ til Elvestad for den rollen. Hvis den innleide brassen ikke slår til har vi behov for en slik type spiller i stallen.

Aafk: Johan Arneng ville vært en perfekt dirigent/playmaker på den sentrale midtbanen.

Disse vil jeg ikke i FFK per dags dato, men det er spillere som kan blir aktuelle hvis vi skulle slite med å skaffe oss forsterkninger til neste sesong, hvor vi forhåpentligvis spiller i TL:

Skjølsvik? Risholt? Nystrøm? Riddez? Nisja? Zajic? Landu Landu?

 

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f