Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 29 jun 10, 10:34

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg er uneig og mener at askar kan brukes som Høyre og at vidar er bra nok som høyre back.. sette borges som spiss er og missbruke han da kan vi like godt gi han bort.. han er best på midtbanen mener jeg.

Ok, hvis du vil benytte Borges på midtbanen. Hvem av disse skal da ikke spille: Ramberg, Thomassen, Andersson, Valencia, Gilmak, Rafn. Askar og Lala. Da er det kun plass til tre av disse åtte.

Borges er og blir midtbanespiller! Gjerne en offensiv, men jeg vil ha ham som den kreative på midten. Få andre som har evnene til å slå pasninger som han. Dessuten blir han for treg som spiss.

Det er kun tre av de du nevner som er sentrale. Ramberg er ferdig! Aldri om han starter noen kamp for FFK igjen med den bredden vi har på midten nå! Gilmak og Thomassen er sentrale, men Gilmak bør vel få bevise at han forsvarer en plass på laget først, noe jeg er ganske sikker på at han gjør. Da er det en mulighet å flytte Thomassen på kant, selv om det ikke er å foretrekke.

De andre du nevner er jo kantspillere. Jeg vil mye heller se Anderrson på topp enn Borges.
Valencia, Rafn, Lala og Askar må da kjempe om plassene på kantene. Om ikke Askar også vil bli brukt på topp.

Vi har rett og slett et luksusproblem når det gjelder midtbanespillere, men mangler så absolutt en målscorer! Vi har sikkert en del som kan spille spiss, men ingen av dem er en noen store målscorere!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340