Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 14 jun 10, 09:02
Endret: 14 jun 10, 15:08
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Plankehue

Faen er det noen som kan drepe den myggen Tongue out

HEHE ser på Svensk tv 4 og hører nesten ikke reporterene.

Håper nesten at sør africa ryker ut så fort som mulig

Da jeg skrev det jeg skrev på fredag, hadde jeg virkelig ikke anelse om hvor ille dette kom til å bli. Kun unntaksvis hører man noe som helst annet fra stadion enn millioner av bier. De vuvuzelaene overdøver jo absolutt alt annet som måtte være av tribunestemning. Ikke engang når det blir mål, hører man noe særlig jubel.

Jeg hadde trodd det bare var på Sør-Afrikas kamper det kom til å bli virkelig merkbart, men det er jo hver j*vla kamp, i to ganger førtifem (pluss pausen, men da er jo anstendige mennesker ute på kjøkkenet og mekker snacks til andre omgang).

Hva med å kun tillate de tutene på Sør-Afrikas kamper? Kan ikke helt se poenget med å "berike" kamper mellom England og USA, eller Sør-Korea og Hellas, med denne hersens plastikken (og før noen kommer med at det er slik Sør-Afrikas fotballkultur er - massive vuvuzelakonserter kampen igjennom er noe som har kommet de siste få årene).

Over til fotballen. Jeg vil si at kun to lag har spilt virkelig bra så langt, Tyskland og Argentina. Andre, som Mexico og Ghana, har levert perioder med god fotball, og England var ganske gode fram til Green tabbet seg ut. Men kun Argentina og Tyskland har levert 90 minutter med gode prestasjoner hittil.

I dag skal to nye forhåndsfavoritter i ilden, Nederland møter danskene, og Italia skal opp mot Chile. De to sistnevnte var forøvrig i samme gruppe også i 1998 (det var disse to som gikk videre og møtte hhv Norge og Brasil, som de fleste sikkert husker).

PS: Det i fet skrift er selvsagt bare tøv. Italia er ikke i samme gruppe som Chile, og deres motstander i kveld er Paraguay. Jeg var i det minste i riktig verdensdel.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f