Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 08 jun 10, 12:16
Opprinnelig postet av Willy René

Men...den siste rest av nederlagsfølelse vil Fredrikstadfolket kaste av seg den 15. august i år, og storebror vil igjen vise ettertrykkelig hvem som er storebror.

Syns innlegget var bra og likte spesielt avslutningen... Blir det blåhvit-seier på stadion i august så er vi altså enige om at det legger seg en eim av nederlagsfølelse over hele fredrikstad by ? Storebror og lillebror er det vel ikke så mye å kverulere på. Carlsberg er betraktelig større enn Borg, men det er da ingen tvil hvem som lager den beste bayeren. Og for intelligente mennesker er det en selvfølge å benytte seg av gode tilbuder i nabobyer. Jeg liker meg godt på brasseriet, city scene er fin og hvaler er uovertruffent hvis jeg gidder å kjøre litt langt.. Du får gjøre en research blant dine bysfeller om hvor mange som prinsipielt boikotter alt som har med sarpsborg å gjøre - da snakker vi stakkarslig og provinsielt ;-)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340