Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 08 jun 10, 08:46

Opprinnelig postet av Willy René

 

Men...den siste rest av nederlagsfølelse vil Fredrikstadfolket kaste av seg den 15. august i år, og storebror vil igjen vise ettertrykkelig hvem som er storebror.

Ja, dersom våre 11 innser at de må spille fotball i 90 minutter, og ikke i 60 som de gjorde på Sarpsborg Stadion.

Forøvrig slutter jeg meg til resten av innlegget. Mange sarpinger har litt samme holdning til alt som har med Fredrikstad å gjøre, som det mange nordmenn har i forhold til Sverige. Med unntak av langrenn, hvor Norge har vært foran Sverige i alle år unntatt en del av 80-tallet, har holdningen til mange av våre landsmenn vært "det viktigste er ikke å vinne, men å slå Sverige". Litt av det samme merkes på de samme sarpinger som tidligere er omtalt.

Hva angår Moss ... for å si det sånn, Moss er Halden, pluss en fin øy, men minus festningen. Ja, og litt færre rånere da. Syns Halden er en trivelig by jeg Cool Slår Moss når det kommer til nr. 3-byen i fylket. Unntatt i fotball, selvsagt. Der vil nok Østfolds "stolthet" ha tredjeplassen lenge, om ikke underlige ting skjer.

Forøvrig må jeg få sagt det: Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om disse "storebror/lillebror"-greiene. Rivaliseringen med Sarp gir litt ekstra krydder i Adeccoliga-tilværelsen, men det er ikke dette som skal være målestokken.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340