Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 27 mai 10, 17:14

Opprinnelig postet av Lemmy

Godt å se.

Jeg må ærlig si at jeg ikke tror Vidalons intensjon er å skade Rafn, jeg tror han prøver å ta ballen. Sånn sett bør han ikke kalles for en "gris" som jeg har sett enkelte har gjort.

Men det er likevel bra å se at taklinger som dette straffes, ettersom konsekvensene kan bli fatale for spilleren det går ut over. Offensive, lettbeinte spillere (som f.eks. Rafn) må beskyttes, og at det er godt at NFF tar grep.

Støtter denne. Det ser ikke ut som han går inn med dødelig intensjon, men følgene kunne blitt fatale for Rafn, og straffen er derfor helt korrekt.

Angående de som mener at vi forsvarer Abbes takling av Bjørkøy... I'm lost for words. Ingen har vel noensinne støttet den, ei heller har noen gitt uttrykk for at det var deilig å se en av våre "Judaser" ble pløyd ned. Skittent og farlig spill har de aller fleste intoleranse for.

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f