Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 mai 10, 13:10

Opprinnelig postet av Plankekæll

A-lagsspillerne våre SKAL spille for rekruttlaget hvis de er tilgjengelige. De trenger også matchtrening, og det gjør både FFK2 og de unge spillerne bedre. Slik som gamlegutta holdt på i fjor var på grensen til skam. Flere av de gadd ikke å være med FFK2 fordi kampene var så langt unna.

Grunnen til at jeg spurte var at jeg leste den kommentaren litt tidligere om hvordan andre lag tar det når de møter vårt lag med mange A-lagsspillere. Om det liksom finnes en sånn uformell gentleman's regel her eller lignende :-)

Det hørtes jo helt på trynet ut at de ikke gidder. Da burde de blitt tatt av A-laget også nesten altså. Ser for meg at det er helt utrolig moro for ungguttene å få spilt med A-lagsprofiler. De lærer mye, får bedre tempo i spillet sitt, og får mulighet til å prøve seg da "drite-seg-ut"-episoder fort rettes opp.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340