Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bennygullfot

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 21 mai 10, 16:08
Endret: 21 mai 10, 16:10
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av mysthical
Er du helt seriøs nå??? Skjønner du ikke denne???? Kl 1754 eller noe sant skriver du at du ikke vet hvem som har kastet blussen så kl 1838 skriver du at du vet nøyaktig hvem som kastet den. Ser du seriøst ikke at du her møter deg selv i døra????

Poenget mitt er at ingen av de på bildet kastet bluss!! Om det var de som ga "orderen" om å kaste blusset(ene) det vet jeg ikke!  

Møter meg ikke i døra, jeg er usikker på om det ble kastet flere bluss, og om det da eventuelt var noen fra supras som kastet bluss! Men vet hvem person fra Brh som kastet! Forøvrig så har jeg også kapitulert når det gjelder BRH! Bare opptatt av at rett skal være rett! 

Synes det er merkelig at Fredrikstad Fotbalklubb ikke gir de som føler seg urettferdig behandlet en grunn for utestengelsen! Alle kan godt si at grunnen er soleklar osv, synes fortsatt ffk burde grunnlegge en såpass alvorlig ting å gjøre!

Mod: Fikset sitering

 

---------------------------

Samhold


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f