Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flekre Marvnes

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 21 mai 10, 13:22

Som mange sikkert har fått med seg har jeg under et tidligere nick vært ganske sentral både her på forumet, og i arbeidet med den alternative tribunekulturen i Fredrikstad og omegn, spesielt under 2007/2008-sesongen. Etter dette måtte jeg prioritere anerledes fordi andre ting har blitt viktigere i livet mitt, - skole og utdanning, jobb, venner, familie og til slutt ebbet hele engasjementet ut. Under den ganske så turbulente 2009-sesongen både sportslig og tribunemessig gikk det hele over til mer og mer å ta avstand fra den slags arbeid med bakgrunn i fremtidsplaner, hensyn til familie og venner samt utdanning. Da det toppet seg med hendelsen i Sarpsborg tidligere iår fikk som enkelte kanskje har fått med seg både jeg og bønna nok. For godt. 

Intervjuet gjorde det hele til en farse. Undertegnede blir (feilaktig) henvist til i intervjuet, og jeg ønsker med dette å markere avstand til hele virksomheten BRH idag står for. Dette har ikke noe med det positive engasjementet jeg med flere en gang forsøkte å bygge opp. Jeg ønsker ikke at det skal trekkes paralleller mellom meg og det som idag skjer rundt BRH i Fredrikstad. Heldigvis bor jeg langt utenbys, og slipper hysteriet vi en gang opplevde. Poenget er at jeg ikke kan assosieres med det som idag fremstår som BRH.

Jeg har hatt mange ordfeider med forskjellige personer her på forumet, og det får man dessverre ikke gjort noe med. Til dere vil jeg si at nå er det nok, - fortsett med det positive på tribunen og blås i hva andre mener. Diskutere på et forum fører sjeldent noen steds hen. 

Som bønna tidligere har skrevet; Idag kapitulerer jeg, og gir kritikerne rett.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f