Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 mai 10, 10:26
Endret: 21 mai 10, 14:13
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av FB
- Jeg kan svare på det, ettersom det var jeg som gjorde det. Mannen i 60-årene hoppet ut av uteserveringen, løp mot meg og forsøkte å slå meg.

Dette var ikke vanskelig å huske, men det som skjer få sekunder etter var det verre med.

Opprinnelig postet av FB
- Jeg husker ikke om jeg dyttet, kastet han i bakken eller slo. Jeg var full og oppspilt.

Jeg skjønte ulla da jeg for noen år siden leste referatet fra da Dinamo Zagreb var i Bergen og spilte mot Brann. Hele referatet minnet om en førsteklasse som hadde fått lov å være med på en tur med en gjeng fra ungdomsskolen. Alt Zagreb-fansen gjorde var kult, tøft og overlegent alt annet de hadde opplevd. De var så tøffe at selv politiet - i følge referatet - ikke turte å gjøre dem noe. En nesegrus beundring for alt de stod for.

Nå har vel omtrent alle som ønsker positivt supporterkultur meldt seg ut av denne grupperingen, så da er det egentlig bare å legge ned hele skiten. Det burde de gjøre på eget initiativ om de virkelig mener at de ikke ønsker å trekke varemerket FFK ned i søla. Det har de allerede gjort gjentatte ganger, og det ser neimen ikke ut at de lærer heller.

At det er heltidskriminelle i grupperingen har jeg heller aldri hørt de har sagt før. I følge dem var dette snille gutter som kun var opptatt av å skape stemning på tribunen, og ble regelrett provosert da enkelte antydet at dette kom til å ende dårlig. Da ble vi "belært" om hvordan supporterkultur egentlig var og at alle andre tok feil.

Det finnes sikkert miljøer for slike som dere også. Undergrunnsmiljøer hvor man kan sloss og herje mot hverandre. Så lenge det går utover likesinnede tullinger så kan dere få holde på akkurat så lenge dere vil, men hold alt dette så langt unna FFK som mulig. Rusa pøbler som dere skal ikke assosieres med FFK. Aldri!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f