Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 21 mai 10, 02:42

Opprinnelig postet av bennygullfot

Jeg vet akkurat hvem person som kastet bluss! Så om du påstår at det er en av de to som er avbildet i avisen, da kommer du med usannheter!

Det er fint at du vet hvem som kastet bluss Bennygullfot. Men da ønsker jeg å spørre det deg om hvor mange bluss du observerte kastet. Som jeg skrev tidligere gikk jeg ved siden av den ene personen som ble avbildet i gårsdadagens F-b. I det han ropte, "Nå kaster vi blussene inn på Dickens", ropte jeg tilbake, "Det gjør vi faen ikke!" Dersom du betviler det, må du bare gjøre det. Jeg hadde faktisk en liten dialog med personen ved siden av meg. Han tok initiativ til å kaste bluss., om du betviler det eller ikke At du gikk ti meter bak spiller ingen rolle. Du opplevde ikke så vidt jeg vet, å høre "beordringen" om å hive bluss inn på Dickens. Du må gjerne fortsette å hevde at jeg farer med løgn, men det gjøre jeg absolutt ikke. For øvrig snakket jeg med personer i Brigade Rød-Hvit og Supras Fredrikstad etter denne hendelsen, og det er ganske så bemerkelsesverdig at jeg har fått bekreftet hendelsen fra personer fra begge leire.

Jeg har ingen som helst ting å utsette på noen av grupperingene, men når det finnes elementer som i utgangspunktet kun lager faenskap for den representative supporter, da må man kunne reagere.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f