Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 11 mai 10, 19:40
Endret: 11 mai 10, 19:40
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av Supreme NTM

 

Ikke i år nei. De var jo hvertfall på øvre halvdel og Sarp 2 var vel i nærheten av toppen. Vi har et bedre andrelag enn både Moss og Sarp, noe annet hadde vært ganske merkelig iom at andrelaget vårt har vært i 2 divisjon i flere sesonger. Men det at serien kuttes i to tenkte jeg faktisk ikke på selv om jeg hørte om det tidligere. Synes uansett man kan sikte høyere enn 7. plass i Konica Minolta.

Målsetting nr 1 for FFK2 vil være å redde plassen. Og de har kommet veldig bra igang. Husk at det stort sett bare er juniorspillere som spiller disse kampene. Vi har kun stilt med maks 3 seniorspillere i år. Det er Jon Masalin, Dino Mulac og Agim Shabani. Igår mot Mysen stilte vi med et rent juniorlag. Vi startet med 4 førsteårs juniorspillere og byttet inn en 1 års junior i pausa.

Kun 2 siste års juniorspillere var i troppen. Belastningen på enkelte av disse blir stor, som den også ble i 2009. Holder vi plassen så vil det være veldig bra. Opprykk er ikke engang tema.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340