Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 mai 10, 12:18

Dette her er den mest underholdende kampen jeg har vært på hittil i sesongen! Synes de faktisk hadde et lott moro spill denne gangen, pluss at det var skikkelig forbedringer å se på enkelte personer.

Aune skal ha creds først. Odi og Borges på topp, Andersson på kant, Shabani som bekk - synes dette var veldig bra avgjørelser. Andersson synes jeg fungerte bedre her, og han løp iallefall mye mer enn det han har gjort de siste kampene.

Odi og Borges fungerte bra sammen synes jeg! Prøvde seg raskt på noen stikkere, og tror disse kan fungere veldig bra sammen. Odi trenger å bli varm i trøya, og tærpe litt første touch!

Thomassen og Ramberg fungerte bra idag synes jeg! Nå har jo ikke jeg vært den største tilhengeren av Ramberg, men i går leverte han virkelig altså. Thomassen var også en kjempe på midtbanen, og han hadde fortjent mål på druseren fra rundt 35 meter. Knallskudd MIDT i tverrliggeren, selvom han hadde dårlig balanse når han dunket til. MORSOM FOTBALL!

Mest positive idag er vel forsvaret. Strømmen hadde vel strengt tatt ikke en eneste sjanse, så det er ganske bra å se. Ophaug er den eneste som leverte lang ball på lang ball idag.

Ser virkelig frem til neste kamp!!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340