Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 05 mai 10, 21:34

Det her er faktisk min første post her inne! Blir forhåpentligvis ikke den siste!

 

Jeg har fulgt laget siden tidlig på 1980 tallet og jeg har nok en gang denne sesongen bygd opp forventninger i takt med lagets uttalelser om opptur og ønske om ny optimisme fra omgivelsene. Har fortsatt å følge laget gjennom årets 5 første kamper, uten å se et snev av godt spill eller hardt arbeid. Hvorfor i alle dager tas det ikke nå klare og tydelige grep i forhold til det laget viser på banen? Er ikke 5 kamper nok til å ta fatt i situasjonen og gjøre noen gode endringer i spill, lagoppstilling eller annet? Hvis det er slik at spillerne er gode god og godt nok trent mener jeg at hovedansvaret ligger hos hovedtrener og hvis klubben fortsatt håper på full støtte fra supporterne så må klubben og laget vise at de tar tak i utfordringene med en gang. Først da kan jeg godta at laget ikke presterer godt.

 

Vis handlekraft og ta grep. Noe må virkelig skje mot Strømmen hvis lagets ledelse fortsatt skal ha min fulle tillit!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340